اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

حضور بسیجی‌وار، رمز پیروزی است

رئیس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری گفت: هر جایی در هر کاری بسیجی‌وار حضور پیدا کردیم موفق شدیم.

حضور بسیجی‌وار، رمز پیروزی است

مرتضی عسگری امشب در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله بسیج در شهرکرد، گفت: بسیج یک حرکت و فرهنگ است.

رئیس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در جامعه ایران به‌گونه‌ای جا افتاده که هر کجا مردم احساس نیاز کردند یا دچار مشکلی شدند این بسیج است که باید ورود و به آن‌ها کمک کند، افزود: هر جایی در هر کاری بسیجی‌وار حضور پیدا کردیم موفق شدیم.

وی با بیان اینکه بسیجی تنها به‌دنبال خدمت است، ادامه داد: بسیج یک حرکت جهادی و انقلابی است و در راستای اهداف انقلاب و مردم کارهای بزرگی انجام می‌دهد.

عسگری با تاکید بر اینکه نمونه‌های مختلفی از حضور بسیج در بحران‌های مختلف همچون سیل، زلزله و... داشتیم، عنوان کرد: بسیجی بدون اینکه از کسی دستور بگیرد هر جا احساس کرد به حضورش نیاز است وارد صحنه می‌شود.

رئیس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: بسیج کاملا گمنام در حال انجام خدمت است، حتی بعضا از سوی رسانه‌ها نیز به بسیج کم‌لطفی می‌شود.

وی اضافه کرد: شهید حججی یکی از نمونه‌هایی است که کارهایی انجام می‌داد که هیچ کس در جریان آن نبود، فقط وقتی شهید شد همه از اقداماتی که در مناطق محروم انجام داده بود باخبر شدند.

عسگری تصریح کرد: امید است همه بسیجیان ازجمله خود ما بتوانیم همچون حججی‌ها رفتار کنیم تا دل رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز محکم شود.

رئیس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به قطعی اینترنت طی روزهای گذشته گفت: مجرمان سایبری سعی می‌کنند از طریق شبکه‌های اجتماعی که اغلب سرورهای آن‌ها خارج از کشور است برای اعمال مجرمانه استفاده کنند.

وی با بیان اینکه در روزهایی که اینترنت قطع بود در پلیس فتا با یک آرامشی مواجه بودیم چراکه مجرمان نمی‌توانستند جرمی مرتکب شوند، یادآور شد: قطعی اینترنت جهانی این امیدواری را داد که اگر بتوان از نظر فنی پیام‌رسان‌های داخلی را ارتقا داد قطعا جرائم سایبری که فرهنگ، اعتقادات و جیب مردم را هدف گرفته به حداقل برسد.

انتهای پیام/68020/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول